W DNIACH 21.11 oraz 22.11.2024, KONTAKT TELEFONICZNY Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA BĘDZIE NIEMOŻLIWY! PRZEPRASZAMY

Posiadasz konto?
Zaloguj się
Jesteś tu pierwszy raz?
Zarejestruj się
Ulubione 0

Pomoc - najczęściej zadawane pytania

Strona Pomoc została stworzona z myślą o Tobie i Twoich potrzebach. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania starannie wyselekcjonowane spośród tysięcy wiadomości.

Uważamy, że znajomość poniższych informacji ułatwi Ci podjęcie wyboru zakupowego a my z przyjemnością powitamy Cię w gronie nowych klientów.

Jeżeli masz dodatkowe pytania na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta, które z chęcią udzieli Ci profesjonalnej pomocy.

Najczęściej zadawane pytania
Jakie jest maksymalne obciążenie stelaża?
Maksymalne obciążenie pojedynczego poziomu łóżka to 120 kg.
Czy wymiary podane w konfiguratorze to wymiary całkowite?
Wymiary widoczne w konfiguratorze produktu są wymiarami wewnętrznymi, aby obliczyć całkowity zewnętrzny rozmiar należy dodać 8 cm do wybranych wartości.
Czy mogę zmienić stronę drabinki?
Tak i nie, jest to zależne od wybranego modelu łóżka, szczegóły znajdują się w parametrach technicznych produktu.
Czy barierka jest montowana na stałe?
Każdy rodzaj barierki zabezpieczającej oferowanej przez nas w zestawie z łóżkiem jest modelem zdejmowanym. Jeżeli jednak chcesz ją przykręcić do nogi, masz taką możliwość.
Jakie metody płatności są przez nas akceptowane?
W sklepie Łóżkolandia płacisz jak chcesz, do wyboru mamy wiele metod płatności a w nich, Szybki przelew, Blik, Pobranie, Raty.
Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi od 16 do 21 dni roboczych. Termin ten jest stały i niezależny od wybranego modelu czy konfiguracji łóżka.
zadbano przelewy24 blik visa mastercard google pay apple pay
Znajdź nas Facebook Instagram Allegro
Koszyk