W DNIACH 21.11 oraz 22.11.2024, KONTAKT TELEFONICZNY Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA BĘDZIE NIEMOŻLIWY! PRZEPRASZAMY

Posiadasz konto?
Zaloguj się
Jesteś tu pierwszy raz?
Zarejestruj się
Ulubione 0

Zwroty towaru

JAK ZGŁOSIĆ ZWROT W SKLEPIE ŁÓŻKOLANDIA?

Zgodnie z obowiązującym regulaminem sklepu internetowego Łóżkolandia, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze sprzedawcą za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru, bez podania jakiekolwiek przyczyny zgodnie z ogólnymi warunkami zwrotu. Należy jednak pamiętać o dodatkowych wymaganiach ustalonych przez producenta, które zostały opisane poniżej.

Punkt 1. - Warunki zwrotu

Aby zgłosić zwrot produktu wymagane jest uzupełnienie Formularza zwrotu Informacje zawarte w formularzu są niezbędne do prawidłowej obsługi zgłoszenia, dzięki nim jesteśmy w stanie zweryfikować jego prawdziwość. Brak uzupełnionego formularza w zgłoszeniu może zakończyć się jego natychmiastowym zamknięciem lub prośbą o jego uzupełnienie!

Punkt 2. - Procedura zwrotu

Poprawną formą zgłoszenia będzie uzupełnienie tematu wiadomości o numer zamówienia/dowodu zakupu oraz załączenie do niej wypełnionego niezbędnego formularza zwrotu. Dokument można wypełnić w wersji elektronicznej oraz fizycznej, w przypadku drugiej opcji do wiadomości należy załączyć zdjęcie uzupełnionego formularza (akceptowane formaty plików to .pdf .docx .txt .jpg .jpeg .png). Tak przygotowane zgłoszenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail bok@lozkolandia.pl. Nasi konsultanci postarają się potwierdzić Twoje zgłoszenie w możliwie jak najkrótszym czasie, zazwyczaj w przeciągu 1-2 dni roboczych od daty jego wpłynięcia.

  • Przygotowanie przesyłki

Po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia możesz zacząć przygotowywać przesyłkę do wysyłki, pamiętaj, aby zapakować produkt z dbałością o jego bezpieczeństwo podczas transportu! Możesz do tego użyć materiałów, które zostały Ci dostarczone wraz z zamówieniem. Wysyłka powinna odbyć się na adres siedziby sklepu tj. Przemysłowa 7, 26-200 Kornica, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą dowolnie wybranej przez Ciebie firmy przewozowej. W wypadku niedotrzymania ustalonego terminu wysyłki, sprawa może zostać natychmiastowo zamknięta. Pragniemy nadmienić, że w przypadku zwrotu towaru tytułem prawa odstąpienia od umowy wszelkie koszty związane z jego wysyłką do sprzedawcy pokrywa kupujący.

  • Zwrot środków

Zwrot należności za zwrócony produkt odbędzie się po jego otrzymaniu i weryfikacji zawartości w siedzibie sklepu. Środki zostaną przelane na rachunek bankowy wskazany przez klienta w formularzu zwrotu. Proces ten trwa zazwyczaj do 3 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas przesyłki. Jeżeli klient odpakował lub naruszył w inny dowolny sposób przesyłkę będąc w jej posiadaniu a podczas weryfikacji stanu produktu w siedzibie sklepu Łóżkolandia okazało się, że jest on uszkodzony, klient ponosi odpowiedzialność za widoczne usterki. Sprzedawca wycenia wtedy szkody według prawdziwych kosztów produkcyjnych, ustalona kwota zostanie odliczona od sumy zwrotu należności.

Punkt 3. - Wyjątki

Istnieją wyjątki w których zgłoszenie zwrotu zostanie odrzucone.

  • Zwroty, które zostały zgłoszone po upływie 14 dni od daty odebrania towaru zostaną natychmiastowo odrzucone.
  • Produkt, który został już raz całkowicie złożony nie podlega zwrotowi.
  • Produkt, który posiada wady lub uszkodzenia powstałe po odebraniu go przez klienta nie podlega zwrotowi.

Jesteśmy przekonani, że nasza polityka zwrotów zapewnia odpowiednią ochronę klientom sklepu i usprawni proces zwrotu towaru. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Kontakt.

zadbano przelewy24 blik visa mastercard google pay apple pay
Znajdź nas Facebook Instagram Allegro
Koszyk